søndag den 31. august 2014

Busy doing..... the Rio de Janeiro living!

Vupti, og en hel måned er gået? Ét indlæg og én beretning på den tid, gør mig vist ikke til jordens bedste blogger. I er da også et par stykker som har ladet mig fortælle at det er alt for dårligt - jeg er enig og det er jeg ked af - samtidig så gør det mig også ufatteligt glad at vide, at I altså har interesse i at høre og se lidt herfra.

Sagen er den at når man rejser til et andet land, skal slå rødder, få alt til at klappe og gå i spænd så tilværelsen er uproblematisk - så ender man ofte med at rende stærkt (ofte i total forvirring) når gøremålene hober sig op i skyhøjder................ Jeg må hellere stoppe mig selv, da dette meget hurtigt bliver forsøget på en dårlig undskyldning, da det meste som hober sig op her er caipirinhas, solstråler, volley på stranden eller udflugter, mere end det er onde opgaver.

Sandt er det dog at det har været en tæt pakket måned, og mellem mængden af caipirinhas, er dagene gået med sygdom og huslige- samt universitets gøremål. To sidstnævnte får nok separate indlæg, for der er mange tips og meget viden, jeg selv ville ønske, jeg kunne have støvet op på nettet, inden jeg tog af sted. 

Snart følger flere skrivelser, her blot et "hej" og et par billeder fra Ipanema en solrig eftermiddag efter uni.

Håber I har haft en fantastisk søndag i det danske! 

 - An empty Ipanema 

- My sweet and curly belgium roomate, Anneliessss



_________________
English recap 
 
Producing one post within a month doesn't make me the best blogger. Thanks for all the interest and "asking for more", it makes me happy and motivated.
The thing is that when you move to an other country there are loads of stuff that takes your time, and it seems like there are never really enough time to get everything done....... But  the truth is maybe that it's mostly caipirinhas, volley, beach time or whatever else that are stealing the precious time and makes the time fly, so no bad excuses or complains..

Just wanted to say "hey" and give some afternoon pictures from Ipanema. Catch you on the flip side.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar